Szukaj

Air-Com Pneumatyka-Automatyka – inwestycja w sprzedaż internetową

Air-Com Pneumatyka-Automatyka - inwestycja w sprzedaż internetową

Dostawca pneumatyki i automatyki z najszerszą ofertą w Polsce inwestuje w sprzedaż internetową. Oferując ponad 400 000 produktów dla każdej gałęzi przemysłu, postanowił wdrożyć nowy system sprzedażowy. Idąc w stronę skuteczności sprzedaży i zadowolenia klientów, postanowił zoptymalizować swój sklep internetowy i platformę B2B. Sklep internetowy www. air-com.pl zyskał nowe oblicze.

Zmiany miały na celu stworzenie niemalże od podstaw nowej platformy sprzedażowej. Sklep internetowy z pneumatyką www.air-com.pl narodził się na nowo. Powstał lepszy system zarządzania produktami, ciekawa szata graficzna, usprawniona forma użytkowa oraz integracja z licznymi aplikacjami klasy ERP i narzędziami marketingowymi.

Paweł Oskroba oraz Marcin Temperowicz, właściciele firmy Air-Com Pneumatyka-Automatyka Sp. z o. o. Sp. k. na temat projektu:

Wdrożenie nowego systemu B2B było jednym z naszych najważniejszych biznesowych celów w 2020 roku. Mimo zawirowań w polskiej gospodarce nie zwolniliśmy tempa, ani nie zrezygnowaliśmy z podjętych działań, bo wierzymy w skuteczność działań sprzedażowych prowadzonych w internecie. Motywowała nas rosnąca sprzedaż, a inspiracją do zmian stali się nasi partnerzy i klienci. Od momentu startu pierwszej platformy internetowej w 2017 roku klienci zgłaszali nam swoje potrzeby, krytyczne uwagi i spostrzeżenia. W pracach nad nowym sklepem internetowym udało nam się uwzględnić większość z nich.

Nowy system sprzedażowy, ma na celu ułatwić klientom poruszanie się po rozległej bazie produktów. W myśl czego, było konieczne opracowanie przemyślanej struktury, która sprawnie by się tym zajęła.

Na potrzeby systemu, została stworzona szybka i intuicyjna wyszukiwarka, która pozwala znaleźć produkt po kodzie, SKU czy nazwie oraz podpowiada kategorię artykułu. Posiada także rozbudowane filtry produktowe, które uwzględniają wszelkie błędy związane z pisownią oraz funkcję autocomplete, przyspieszającą znalezienie produktu.

Bardzo przydatnym mechanizmem systemu jest też funkcja szybkich zakupów. Dzięki niej możliwe jest złożenie zamówienia poprzez dodanie do koszyka artykułów po SKU lub wgranie całego pliku ze zbiorczym zamówieniem wraz z kodami i ich ilością. Jest to bardzo wygodna forma, szczególnie przy dużych zamówieniach.

Za projekt, wdrożenie sklepu internetowego odpowiada firma Ideo. Na jego podstawie powstał sklep internetowy w oparciu o platformę Edito CMS. Aplikacja została zintegrowana z wdrożonym równolegle przez Ideo systemem PimCore, oraz funkcjonującym w firmie Subiekt GT.  Natomiast dzięki integracji z API GUS możliwa jest szybka weryfikacja kontrahentów.

To wszystko wpływa na sprawny proces sprzedażowy i zadowolenie klientów. Warto jeszcze dodać, że cała platforma została zoptymalizowana pod kątem urządzeń mobilnych.

Dodaj komentarz

Your email address will not be published.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*